Minde Oy:n (jäljempänä Yhtiö) www-sivujen ja palvelun käyttäminen edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja. Tutustukaa näihin ehtoihin ennen kuin käytätte Yhtiön www-sivuja. Eri palvelut voivat sisältää näiden ehtojen lisäksi sovellettavia erityisiä ehtoja. Tunnisteiden avulla käytettäviin palveluihin sovelletaan myös tunnisteiden käyttöä koskevia sopimusehtoja. Sivuja käyttämällä sitoudutte noudattamaan näitä ehtoja.
1. YLEISTÄ
- Minde Oy:n (jäljempänä ”Yhtiö”) verkkosivuston minde.fi (Verkkosivusto) ja Minde-puhelimen (Puhelinpalvelu) ja muiden tuotteiden/palvelun (”Palvelut”) käyttäminen edellyttää, että käyttäjä (”Käyttäjä”) sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja (”Käyttöehdot”). Tutustukaa näihin ehtoihin ennen kuin käytätte Palveluita osoitteessa: minde.fi ja numerossa: 0600 111 99
- Eri Palvelut voivat sisältää näiden ehtojen lisäksi sovellettavia erityisiä ehtoja. Esimerkiksi Verkkosivun tunnisteiden avulla käytettäviin palveluihin sovelletaan myös tunnisteiden käyttöä koskevia sopimusehtoja. Verkkosivusto käyttämällä sitoudutte noudattamaan näitä ehtoja.
- Käyttäjä vastaa Verkkosivujen kautta antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Käyttäjä vakuuttaa ja vastaa siitä, ettei lähetä Verkkosivustolle mitään lain vastaista tai epäasiallista aineistoa. Yhtiön Verkkosivusto sisältää linkkejä. Yhtiö ei vastaa kolmannen osapuolen tuottamasta tai julkaisemasta materiaalista, johon Verkkosivuilta mahdollisesti on linkki.
- Yhteystiedot: Minde Oy, osoite: Erottajankatu 15–17, 00130 Helsinki, Puh. 0600 111 99. Sähköposti: info@minde.fi.
2. PUHELINPALVELU
- Aukiolo ja hintatiedot
Yhtiö tarjoaa Minde-puhelimessa palvelua valitseminaan aukioloaikoina maksullisen puhelinnumeron kautta. Puhelinpalvelun hinta on 1,98 euroa minuutilta ja yhden (1) puhelun enimmäiskesto on noin 25 minuuttia (enintään 50,00 euroa per puhelu).
Puhelinpalvelun tarjoajana toimii Telia Finland Oyj.
Telia Finland Oyj, y-tunnus: 1475607-9, Pasilan asema-aukio 1, Helsinki
Lisätietoa: www.telia.fi
- Salassapito
Puhelinpalvelussa Käyttäjän ei tarvitse antaa Käyttäjää personoivia tietoja. Puhelinpalveluun voi soittaa nimettömänä eikä Yhtiö kerää tai säilytä potilas- tai asiakasrekisteriä Puhelinpalveluun soittaneista. Vaikka Yhtiö ei kerää asiakastietoja, Yhtiöön työsopimus- tai toimeksiantosuhteessa olevat sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöt noudattavat tietojen luovuttamisessa ja viranomaisilmoituksissa kulloinkin voimassa olevaa pakottavaa lainsäädäntöä ja määräyksiä. Lue lisätietoa Mindepuhelimen käyttöehdoista.
3. VERKKOKAUPPA
- Rekisteröityminen:
Yhtiön Verkkosivuston kautta voit tilata Palveluita rekisteröidyttyäsi verkkokaupan asiakkaaksi. Käyttäjän tulee antaa rekisteröitymisen ja/tai tilauksen yhteydessä vähintään kaikki tilausta varten edellytetyt tiedot.
- Tilaus ja toimitusehdot:
Ennen maksusuorituksen tekemistä Käyttäjän tulee hyväksyä verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot. Painamalla tämän jälkeen ”Siirry maksamaan -painiketta”, tilaus rekisteröidään eikä sitä voi enää muuttaa verkkokaupassa. Jos haluat tämän jälkeen perua tilauksen tai muuttaa sitä, ole hyvä ja ota yhteyttä Yhtiön asiakaspalveluun: info@minde.fi. Lähetämme sinulle tilauksesta sähköpostiin kuitin, josta voit tarkistaa tilauksen tiedot. Tilauksen kuitti on hyvä säilyttää mahdollista myöhempää tarvetta varten. Tuotteen saatavuus ja arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tilauksen yhteydessä. Tilaukset toimitetaan oston jälkeen sähköisesti Käyttäjän ilmoittamaan sähköpostiin. Käyttäjä vastaa, että tilauksessa annetut tiedot ovat oikeita.
Mikäli tilauksessasi on virheellisiä tietoja tai ongelmia, otathan yhteyttä asiakaspalveluun: info@minde.fi.
- Maksupalvelun tarjoaja ja maksuehdot:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
(Lisätietoa maksamisesta löydät täältä: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot)
3.2 Peruuttamisoikeus
Digitaalisten palveluiden, eli esimerkiksi Verkkosivustolla myytävien verkkokoulutusten osalta, 14 päivän peruuttamisaika alkaa kyseistä digitaalista sisältöä koskevan ostoksen tekemisestä.
Asiakkaalla ei kuitenkaan ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos digitaalisen sisällön toimittaminen on aloitettu sähköisesti asiakkaan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä. Tällainen edellä mainittu suostumus voidaan katsoa saaduksi asiakkaan ilmaistessa halukkuutensa vastaanottaa digitaalista sisältöä, ennen 14 päivän peruuttamisajan päättymistä, erillisen linkin kautta. Verkkokoulutuksen osalta sisällön toimittaminen katsotaan aloitetuksi silloin, kun asiakas osallistuu ensimmäiseen verkkokoulutukseen. Asiakas voi käyttää digitaalisia Palveluita koskevaa peruuttamisoikeuttaan ottamalla yhteyttä osoitteeseen: info@minde.fi
3.3 Oikeus evätä tilaus
Mikäli jonkin Palvelun kysyntä ylittää saatavilla olevien tuotteiden määrän, on Yhtiöllä oikeus rajoittaa tilausmääriä siten, että mahdollisimman moni Palvelusta kiinnostunut voisi sen verkkokaupasta ostaa. Yhtiö on sinuun yhteydessä, mikäli tilattua Palvelua tai tuotetta ei tällaisesta syystä voida toimittaa. Otathan huomioon, että verkkokaupan ostoskori ei varaa palveluita/tuotteita ennen kuin tilaus on maksettu.
4. MUUT EHDOT
4.1 Immateriaalioikeudet
Näiden sivujen omistusoikeus, tekijänoikeus sekä muut immateriaalioikeudet kuuluvat Yhtiölle, ellei erikseen ole toisin ilmoitettu. Kaikki oikeudet sivuihin ja niiden sisältöön pidätetään. Sivujen sisällön tai ulkoasun julkaiseminen, jäljentäminen, siirtäminen tai muuttaminen ilman oikeuksien omistajan lupaa on kielletty, lukuun ottamatta säilyttämistä tietokoneella tai tulostamista henkilökohtaista käyttöä varten. Aineistoa saa lainata Suomen tekijänoikeuslain (404/1961) mukaisesti. Aineistoa lainattaessa on aina ilmoitettava lähde. Sivuihin sisältyviä tavara- ja liikemerkkejä ei kuitenkaan saa kopioida, julkaista tai edelleen levittää ilman Yhtiön antamaa kirjallista lupaa.
4.2 Ylivoimainen este
Mikäli Yhtiö ei pysty täyttämään näissä ehdoissa mainittuja velvollisuuksiaan ylivoimaisen esteen vuoksi, Yhtiö ole vastuussa viivästyksistä tai muusta aiheutuneesta haitasta tai vahingosta. Ylivoimaisena esteenä pidetään muun muassa yleisiä työtaistelutoimenpiteitä, sotatoimia, luonnonmullistuksia sekä ongelmia tietoliikenneyhteyksissä.
4.3 Vahingonkorvaus
Yhtiö ei vastaa välittömistä eikä välillisistä vahingoista, jotka aiheutuvat Palveluiden käytöstä tai käytönestymisestä tai näihin liittyvästä vahingosta. Yhtiö ei takaa, että Verkkosivusto tai Palvelut toimivat keskeytyksettömästi tai virheettömästi.
4.4 Muutokset
Yhtiöllä on oikeus milloin tahansa ilman ennakkoilmoitusta ja mistä syystä tahansa muuttaa Verkkosivuston käyttöehtoja, ulkoasua, sisältöä, saatavuutta sekä Verkkosivuilla tarjottavia Palveluita tai muita sivujen ominaisuuksia. Yhtiöllä on oikeus myös keskeyttää Palvelun tarjoaminen huolto- ja päivitystoimenpiteiden ajaksi.
4.5 Sähköposti
Asiakkaan avoimessa tietoverkossa lähetettyjen sähköpostiviestien luottamuksellisuutta ei voida taata. Asiakkaan tulee välttää henkilötietojen tai muiden luottamuksellisten viestien välittämistä Yhtiölle sähköpostitse. Yhtiö ei ole velvollinen toteuttamaan avoimen sähköpostin välityksellä annettuja toimeksiantoja tai palvelupyyntöjä. Yhtiöllä on oikeus käyttäjän pyynnöstä toimittaa sähköpostin välityksellä tietoja käyttäjän määrittelemään sähköpostiosoitteeseen. Yhtiö ei vastaa mistään avoimessa tietoverkossa lähetetyistä viesteistä aiheutuvista välittömistä eikä välillisistä vahingoista
4.6 Henkilötiedot / asiakasrekisteri
Yhtiön suorittamaan henkilötietojen käsittelyyn voi tutustua tietosuojaselosteessa.
4.7 Kolmannen tuottama Palvelu
Yhtiöllä on yhteistyökumppaneita (”Palveluntarjoaja”). Mikäli Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välille syntyy sopimussuhde, Yhtiö ei ole tämän sopimuksen osapuoli. Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välisessä toimeksiannossa noudatetaan Asiakkaan ja Palveluntarjoajan välillä erikseen laadittavia sopimusehtoja. Palveluntarjoaja on vastuussa siitä, että Palveluntarjoaja noudattaa kulloinkin voimassa olevia lakeja ja määräyksiä suhteessa Asiakkaaseen.
4.8 Sovellettava laki ja oikeuspaikka
Näihin ehtoihin sekä Yhtiön ja Asiakkaan mahdollisiin erimielisyystilainteisiin sovelletaan Suomen lakia. Yhtiön ja Asiakkaan väliset mahdolliset riitaisuudet käsitellään joko Helsingin Käräjäoikeudessa tai Asiakkaan kotipaikkakunnan Käräjäoikeudessa. Kuluttajasiakkaalla on myös oikeus saattaa Yhtiön ja Asiakkaan välinen mahdollinen erimielisyys aina Kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.